En av fördelarna med mitt jobb...

...är att man kan hitta på roligheter på arbetstid :)

Igår var jag hela dagen i Skånes djurpark. Idag har jag varit och tittat på när MFF's A-lag hade träning. 

Tänkt om jag och min kollega gör samma sak om ca 15-20 år. Då kanske det är några av "våra" killar som är där på träning. Rolig tanke! Så kom ihåg oss, Utforskarna 2014 ;)

Matias Concha är en kille (eller kanske man) som min mamma kan säga så om! Min mamma hade honom på förskolan. När han skrev autograf på Ludvigs tröja (jag hade med den, hehe), så berättade jag vems barnbarn det var han skrev till. Han kom ihåg henne, frågade hur det var med henne och bad mig hälsa! Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0