En festlig helg

I fredags var jag på After Work med ett härligt gäng kollegor! Vår kock Louise bjöd hem oss och fixade maten. Tack för det!! Jättetrevligt och gott. 
Kul att träffa kollegorna utanför jobb!
Det blev en sen kväll. Kom inte i säng förräns 01.50. Min kära make gav mig sovmorgon på lördagen. Det tackar jag för, då Maja vaknade 06.10!!

På lördagen var vi en sväng på Emporia. Sen på eftermiddagen kom min mamma och på kvällen kom min kusin Lisa. De skulle passa barnen, eftersom Patrik och jag skulle på min vän Giselas 30 års fest. Ytterligare en sen kväll/natt ;)
Tack för en jättetrevlig fest! Och tack till mamma och Lisa för hjälpen med barnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0