Stress, stress, stress...

Just nu är det mycket att göra och mycket att tänka på! Jag börjar blir lite förvirrad och rörig i huvudet. Jag glömmer svara på sms, jag glömde till och med ta min Levaxin (medicin för struma) i tisdag! Jag glömmer bort mycket saker och känner mig allmänt stressad över allt som ska hinnas med nu dessa två kommande veckor. Eller ja egentligen även vad som har varit/är denna vecka. 

På jobb är det mycket som ska avslutas. Vi har en kvalitetsredovisning som ska in, utvecklingssamtal som ska förberedas och utföras (har hunnit med 2 av 6), dokumentationer till barnens portfoliopärmar bör göras. Eftersom vi är på vift så pass mycket som vi är och bara 2 stycken, så har det inte funkat med enskild planering för oss. Så vi har missat mycket planeringstid under dessa månaderna. Men saker ska ändå göras..! Det ska också läggas in en kvällsplanering med det nya arbetslaget. 

Med familjen är det också mycket att tänka på. Sommaravslutning på Ludvigs avdelning, tandläkarbesök, BVC besök, ensamma dagar och nätter med barnen.  Ludvig fyller snart år (6/6) och ska ha två kalas samma helg. Det är en hel del som ska handlas och fixas till dess. Tyvärr ska Patrik på begravning dagen innan. Nu i helgen ska Patrik och jag på bröllop i Södertälje, så det blir inte mycket fixat denna helg. 

På mitt "egna liv" är det också stressigt. Jag har en tenta som hänger över mig. En tenta som jag känner att jag inte hinner med. Jag har skrivit en del, men måste koppla det till litteraturen. Eftersom detta är ett tidsinställt inlägg, så kanske jag sitter och pluggar just nu. Min förhoppning är att jag ska använda en stor del av den lediga dagen (tors) till detta. Jag ska mitt i allt vara på Högskolan 2 dagar nästa vecka och ha grupptentamen! Jag känner också mig stressad över att jag inte hinner träna. Eller rättare sagt känner att jag har inte tid att prioritera det! 

Hoppas jag kan komma i ordning med allt och helst i tid!! Behöver jag säga att jag längtar efter semestern?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0