Bullbak

Jag kände att jag var tvungen att pigga upp mig själv med något gott. Så det blev till att baka vaniljbullar.

  
Med nybakade bullar och te slog vi oss ner i soffan. Det var väldigt gott!

Nu är jag helt slut efter dagens "arbete", så det blir snart till att krypa ner i sängen.
Som ni kanske förstår så är jag inte frisk än. Jag känner mig piggare, men är fortfarande förkyld och hostar. 
 
Imorgon ska jag ringa till vårdcentralen och se om jag kan få en tid.
I fredags pratade jag med barnmorskan och i lördags med sjukvårdsupplysningen. Båda tyckte jag skulle vänta och se.
Nu har jag gjort det och orkar inte vara sjuk mer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt, han hör vad ni säger nu, ni kan börja sjunga vaggvisor redan

Farmor

2010-02-21 @ 23:08:43
Postat av: Emelie

Åhh så goda bullarna ser ut, det receptet måste jag nog ha :)

Massa kramar

2010-02-22 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0