Helgen som var

Ja, bättre sent än aldrig och uppdatera om vad som hände i helgen...

I fredags var jag på julfest med mina kollegor och personal på hela området. Det var trevligt.
Det blir ju vad man gör det till och med roliga kollegor så!
 



I lördags var Patrik och jag på jakt efter lite olika saker, bland annat julklappar till nära och kära. Nu har vi bara några få julklappar kvar, sen är det klart! Det svåra är bara att komma på de sista... speciellt när personerna i fråga inte önskar sig något.

Det blev en lugn lördagskväll med tvätt och bakning. Så här såg saffransrutorna ut innan de åkte in i ugnen...



I söndags var vi på julmarknad på Katrinetorpsgården med mamma. Mysigt att vara på ännu en marknad.
Efter maknaden var vi på Jysk och på Ikea. Mamma var på jakt efter ett nytt matbord till vardagsrummet. Efter mycket om och men, mätande och funderande, så bestämde sig mamma för ett bord på Jysk. Som naturligtvis var slut just nu. Hon la en order, för att ca 40 minuter senare ringa och avboka den. Mamma hade hittat ett annat bord på Ikea istället, hehe. Vi fick knö in mig i baksätet tillsammans med en jääättte kartong. Tur vi inte skulle åka så långt...
Efter allt besvär så ville mamma bjuda oss på middag. Valet blev Elysée och fondue. Evigheter sen sist! Det var sååå gott och mysigt. Tack för middagen mamma!

Det var nog allt vi hann med denna helg... får se vad nästa innehåller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0