En fullspäckad helg

Det har varit full rulle i helgen.
I fredags var vi på kalas hos min moster som har fyllt år i veckan.

Mina tjejkusiner och Ludvig. Lite mys innan det är dags att sova!

I lördags var vi på babysim som vanligt. Sen åkte vi till Center Syd och handlade de sista julklapparna, så nu är vi klara. Det är skönt att vara ute i god tid. Nu slipper vi den stressen iallafall. Sen var vi på julmarknad på Katrinetorpsgården.

Ludvig ville inte sova, han skulle vara med och bestämma julklappar. Han fick ett par inneskor på Skopunkten, hihi. De fick vi ju testa under matpausen. De blev godkända, både att ha på fötterna och tugga på!

Söndagen började ganska lugnt. Men vid kl 14 kom vi på att vi kanske ska börja måla extrarummet. Sagt och gjort. Nu ser det inte klokt ut i lägenheten. Alla saker står i vardagsrummet. Just nu är Patrik inne och målar de stora partierna, sen är det min tur att måla vid taket och nere vid lister.

Ludvig var inne och kollade läget. Men nu sitter han här med mig och bloggar. Vi får hålla oss undan lukten.
Hoppas inte vi behöver måla mer än 2 gånger. Vi har nämnligen lite tidspress. På söndag ska vi har julmys med vänner hos oss!

Nu ska vi ser hur det går för pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0