Brödbak

Nu ikväll fick jag för mig att jag skulle baka bröd. Så jag letade upp ett recept på grahamsbröd och satte igång.

Vi hade bara en "brödform", så det fick duga med en sockerkaksform också, hehe.
 
Brödet är precis färdigt och ligger och svalnar, så därför har jag inte hunnit smaka om det är gott.
Men det luktar iallafall gott i hela lägenheten.

Det blir väl en kvällsmacka, så får ni reda på om det blev gott lite senare :)



Lite senare...

Gud vilket gott och saftigt bröd!
Det var inte sista gången jag bakade det brödet. Enkelt att göra var det också!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Kvällsmackan var supergod...

Ät inte upp allt bröd idag, vill ha mer när jag kommer hem :)

Puss

2010-02-26 @ 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0