Nu går han!

Ja, nu har min fina kille blivit så stor att han går. Han tog sina första stapplande steg den 19/4 i 39 graders feber. Sen dess har han övat och övat. Nu går han mest hela tiden.
Det är så gulligt :)
 
Två nya tänder har också tittat upp. Så nu har han 5 st, den sjätte syns den med.
Men har inte gått igenom än.

Det går även bättre och bättre med att äta mammas och pappas mat.
Här serveras det pyttipanna och ägg!
  

I helgen var vi på kalas och firade min kusin och Ludvigs fadder, Lisa.
Ludvig satt och mös hos henne.

Sen busade han med Babsan.
  
Visst är han söt min lilla älskling!?


Vi har även tagit en provtur...

Cykelsitsen och hjälmen är en förtidig 1 års present från Patrik och mig!
Ludvig verkade tycka om att "cykla".


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi vad söt han är med sin keps, nu liknar han verkligen Patrik i den åldern........

Farmor

2011-05-12 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0