Vad har hänt sen sist?

I onsdags var jag på veckans träning, medeljympa. Jag fick provat mina nya kläder. Vilken skillnad på riktiga träningsbyxor och bomullsbyxor! 
Jag redo för träning :)

I torsdags och fredags har vi fixat lite hemma och varit iväg i affärer.

Igår var vi i Skanör hos min farmor och farfar. De bjöd på mat och barnen fick vars en julklapp (köpta och inpackade av oss, hehe). Men det var bäst så tyckte di gamle.
Ludvig fick Riddare Mickes sköld och svärd. Sen fick han även en stooor chokladtomte. Maja fick en Xylofon.

Jag och min familj igår :)


Efter Skanör åkte vi till City Gross och handlade lite julmat inför imorgon och julafton. På vägen hem började jag känna mig konstig. Jag frös, hade ont i kroppen och halsen. Jo, visst tempen visade på feber :( Vilken dålig tajming!!
Jag har legat däckad i sängen och soffan sen igår kväll. Hoppas verkligen det är något som går över fort!! 

Igår följde Ludvig med mormor hem för att sova hemma hos henne. Det var första gången han sov utan oss båda. Han var jätteglad när han gick iväg och vi höll tummarna för att det skulle hålla i sig. Fick ett meddelande av mamma vid 22.30, då hade Ludvig somnat en kvart tidigare!! Han hade pratat och pratat och lekt med mormor :) Det hade gått bra och han sov hela natten fram tills 07.50. I förmiddags hämtade Patrik och Maja hem honom och sen åkte de iväg och tvättade bilen. Så jag kunde vila i lugn och ro.

Jag känner att det finns tusen saker att göra, men jag orkar inte (och ska väl inte heller). Så Patrik flänger omkring. Han har diskat och springer upp och ner till tvättstugan. Hoppas jag är piggare imorgon, så jag kan hjälpa till lite iallafall. Skönt iallafall att alla julklappar har varit klara ett tag! 

Imorgon kväll är tanken att mamma ska komma hit, äta julmat och spela Bingolottos uppesittarkväll (vi brukar göra det). Men allt beror ju på hur jag mår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0