Fixarhelg

Här sitter jag i lugn och ro, äter min lunch, Maja sover och Ludvig är på förskolan.

Det är ganska skönt att "bara vara" idag. Hela helgen har det varit full rulle. Vi har plockat undan, städat, handlat och bakat en massa! (Tack till mamma som underhöll barnen igår.) På torsdag fyller Ludvig 3 år och vi ska ha kalas då. Imorgon åker Patrik till Växjö och är där tills onsdag. På kvällen där kommer Patriks bror och hans sambo och ska sova över. Som ni förstår så ville jag ha det mesta fixat i helgen, så det bara är småfix fram tills torsdag.
(Nu vaknade Maja, slut på det lugnet, haha. 40 min blev det idag!)
Det mesta är klart och paketen är inslagna! Så nu ska jag väl klara av de vardagliga rutinerna själv och slippa stressa :)

Efter vår lilla olycka i torsdags så är allt okej. Maja mår bra och vi har inte märkt av något illamående eller så, skönt!
Mitt knä är lite svullet och ömt, men det går över.

Nu i eftermiddag ska jag och barnen till mitt jobb. De ska vara avslutnings(avskeds)fest på Tulpanen idag. Jag ville vara med och få säga hejdå till de barn och familjer som jag har känt i lite mer än 4 år! I sommar stängs ju förskolan ner och det känns ju speciellt/konstigt för alla inblandade!

Avslutar med att säga ett stort grattis och många kramar till Emelie & Dan som imorse (äntligen) fick en liten kille :)

Bilkaka ville Ludvig ha... 4 st fick vi göra igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0