Lördag & söndag

Igår började jag dagen med ett träningspass (medeljympa) på Friskis&Svettis. Äntligen kände jag mig tillräckligt frisk för att åka och träna igen :) Jag har varit förkyld och hostat i två månader. Jag har åkt på den ena förkylningen efter den andra. Det har varit skittråkigt och jobbigt. Men nu känns det bra. Hoppas det förblir så också! 

Efter lunch kom mamma till oss. Då passade jag och Patrik på att åka och handla utan barn! Så skönt och smidigt ;) Sen underlättade det med tvättningen (i källaren) också. 
Mamma var hos oss hela eftermiddagen och kvällen. Vi åt tacos (Ludvigs val), såg på Melodifestivalen och sen spelade vi Vagabond. En trevlig lördag!

Idag var jag en sväng på Mobilia för att köpa några nya jeans till Ludvig. Dags att köpa byxor i storlek 110 istället. Det gäller att passa på när man har rabattcheckar och bonuscheckar! Så det blev 4 ganska billiga jeans :) Perfekt!!
BusMaja med Ipaden.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Plockat undan lite tvätt efter igår och annat som bara ligger. Det här vardagsplocket tar aldrig slut...!

Söndagkväll nu och snart dags för alla läggningsrutinerna och förbereda morgondagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0