Jag ser det snöar!

Ja nu har snön nått Malmö. Det har snöat ett par dagar nu, så det har lagt sig!
Igår var vi ute hela förmiddagen på jobb. Jag åkte pulka både själv och med barn, hehe ;) Sen gjorde vi en minisnögubbe. Det är kul att vara ute i snön och leka. Jag blir som barn på nytt! 
Det jag tycker är tråkigt är att man har skoj med andra barn. Jag hade gärna åkt pulka med mina egna också! Igår slutade jag 15 och tänkte vi kunde åka. Men då var Ludvigs overall och skor fortfarande blöta efter lek på förskolan. Och idag slutade jag 16.30, så då var det bara hem och äta. Jag hoppas att snön ligger kvar iallafall under helgen också! 

Två dagar kvar att jobba 100%, sen på måndag går jag ner till 80%. Ska bli skönt att kunna hinna umgås mer med barnen på eftermiddagarna :)
Jag räknar ner, men det gör nog inte Patrik (2 pappaledigadagar kvar) för han börjar jobba på måndag igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0