Även om jag har sommarlov...

...så glädjs jag åt att börja om på nytt i skolan till hösten!
I fredags fick jag antagningsbeskedet!!
Jag kom in på den förkortade förskollärarutbildningen. Sååå jäkla glad!! Och lättad!! 

Jag har nu läst 6 månader på Högskolan. På en vanlig förskollärarutbildning för dem som jobbar inom verksamheten. Den är på 3,5 år. Nu ska jag plugga på en förskollärarutbildning för dem som redan har en lärarexamen. Vilket jag har! Jag har redan läst 3,5 år på Högskola.

Den utbildning jag nu ska gå är på 60 hp, dvs 1 år. Även om jag har läst 6 månader redan (kanske kan användas till hösten?!), så sparar jag 2 år på detta!

Ska bli skönt att få en examen sommaren 2015 istället för sommaren 2017 :)

*klappar mig själv lite på axeln* för att jag kom in :)

Kommentarer
Postat av: Mouna

Åh vad roligt! Jag kom också in känns såååå gött! :) men visst borde vi kunna tillgodoräkna några poäng?! Hålller tummarna för det isf. Vi ses på Mah :)

Svar: Åhh så skönt!! Ja jag hoppas det med! Vi får kolla när vi börjar. Vad kul att vi går tillsammans :)
Anna

2014-08-11 @ 17:12:32
URL: http://www.leturstylespeak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0