En omgång med färg

En tavellist, en tavelram och en pigtittare behövdes göras vid och målas om. Tavellisten har varit brun och har inte suttit uppe på ett tag. Den målades till Ludvigs hörna i gamla lägenheten. Tavelramen var i björk och den tyckte jag skulle göra sig bättre som vit i vardagsrummet. Den röda pigtittaren hittade jag på förra loppisen. Den var lite skavd och jag gillade inte färgen. Ludvig och jag bestämde att den skulle vara rosa istället, för att passa bättre in hos Maja. 

Jag tog med sakerna ut på gården igår och slipade dem med sandpapper. Sen var de redo att målas. 
In action...

Det färdiga resultatet :) En dag senare!
På plats i Majas rum. Passade perfekt bredvid hennes speldosa :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0