Ludvig 4 år del 1

I fredags (6/6) fyllde Ludvig 4 år. Tänk att vår lille prins redan är fyra år!! 
Under natten kom han inspringandes och la sig mellan oss. Jag gick då in och sov i hans säng. Så på morgonen kom Ludvig in till mig och sa; Mamma man måste faktiskt säga grattis till mig på morgonen när jag fyller år! Sötfis!! 
Jag gick upp och Ludvig fick gå och lägga sig och låtsats sova ;) Vi samlade ihop paketen och gick in och sjöng för honom. 
Maja hjälpte gärna till...

Ludvig lekte lite med sitt nya lego.

På eftermiddagen kom släkten på kalas.
Finklädd kille, redo för kalas! 
Busfia är finklädd.
Jag lyckades göra en Jaketårta till Ludvig, som han önskat. 
Barnen och mormor innan övriga gäster kom.

Presenterna han fick av släktingar och Alba & Didrik. 

Det var bilderna från mobilen. Måste lägga in bilderna från kameran också. Så det dyker nog upp under kvällen eller imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0