Maja 1,5 år

I fredags blev Maja 1,5 år. Jag glömde helt bort att uppmärksamma det på bloggen ;)
Lilla loppan, mamma älskar dig!!

Maja är en bestämd tjej med humör ;) Hon förstår allt man säger till henne och hon börjar göra sig förstådd också. Det kommer fler och fler ord nu, jättekul. 
Hon tycker om att leka med Ludvig och kan ibland komma och klappa/krama honom. Hon kan också busa med sin storebror och "fördärva" för honom.
Maja försöker klä på sig själv, så sött!
Hon äter det mesta, men älskar allt med korv och ris. De är helt olika som syskon, så kul att uppleva. 

Just nu ligger min lilla älskling i sängen med 39 graders feber och vattenkoppor.  Jag hämtade henne på förskolan i eftermiddags och då upptäckte jag att hon hade koppor i håret och på ryggen. Så det blir till att stanna hemma resten av veckan. Patrik ska jobba hemma i morgon. Det var bestämt sen innan, då Maja egentligen skulle till BVC och läkarbesök imorgon. Men det blir inget med det. Resten av veckan ska troligtvis jag vabba. Första gången sen Maja började förskolan! 

Hoppas det här blir ganska lindrigt för henne. Men skönt att kunna pricka (hehe) av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0