En mysig dag med Ludde

Idag åkte jag till jobb medans resten av familjen mös hemma. Jag hade planering, sen insåg vi att det inte skulle bli så många barn. Vi skulle vara 3 pers på 10 barn! Men de andra två kollegorna tyckte jag kunde gå hem, så snällt! Så kl 09.30 gick jag hem och kompade ut resten av dagen! Glad cyklade jag hem och överraskade familjen :)
De blev förvånade och glada! Jag hade tänkt gå till Mobilia och fixa lite ärende efter jobb, men det kunde jag göra redan på förmiddagen! Tyvärr hittade jag inte allt jag skulle. Jag cyklade hem och åt lunch.
Eftersom Patrik inte var okej än och inte Maja heller, som dessutom skulle sova. Tråkigt för mig och Ludvig. Så bestämde jag att vi skulle åka buss till stan och fixa mer ärende. Vi åkte och fick bytt hemtelefonen som krånglat. Sen var vi på H&M och handlade lite till Ludvig, han fick bland välja skjorta till sin födelsedag (som närmar sig). 
Ludvig var duktig och gick från Gustav till Triangeln. Efter att ha köpt ett par skor till Ludde gick vi ut ur affären och där utanför gick vi rätt på mormor!! Vilken tillfällighet, hon var där och shoppade. Så det blev en snabbfika och Ludvig blev jätteglad. Mormor åkte sen buss hem med oss. 
En mysig dag tillsammans med min son :) Tackar kollegorna på äventyrarna för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0