Mors dag och barnloppis

Igår var det Mors dag! Min mamma var här redan på morgonen när vi vaknade (hon hade sovit över). Hon fick ett litet paket från Body Shop av mig. Och jag fick ett par rosa byxor av mina barn. Tack älsklingar :)

Dagen spenderades i Folkets park, på lekplatsen och på loppisen. Mamma och jag gick runt och tittade, medans Patrik och barnen lekte lite. Sen efter lunch gick vi ett varv till bland försäljarna. 
Gårdagens fynd!

Mormors fynd till barnen. 

Saker vi fick gratis av en försäljare minuterna innan "stängning". 
Ludvig fick en håv av en annan dam också, men den kom inte med på bild.

Efter loppisen följde mamma med hem till oss igen. Hon och Ludvig tog det lugnt i soffan och såg Luddes inköp, en Pippifilm. Patrik och Maja var ute och lekte lite. Och jag putsades våra fönster, väldigt välbehövligt!! På kvällen grillade vi och åt gott :) En trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0