Vad har mer hänt?

Jo naturligtvis har vi packat upp och ställt iordning lägenheten så gott vi har kunnat. Det är lite kvar som behöver fixas, så som gardiner, lampor och tavlor. Men annars har vi kommit på plats rätt bra och vi trivs redan superbra!

Jag har varit med Karin, Dan & Kajsa i Höllviken och badat. Tagit kvällsdopp i Västra Hamnen med Danne & Patrik. Varit i Skanör och badat med mamma, Karin & Dan.

Vi har varit på IKEA och handlat, men det lär bli fler besök dit... ganska snart. Vi gjorde även ett besök på Svågertorp och inhandlade nödvändigheter.

Semestern är slut och jag var tillbaka på jobb den 4/8. Trist att veckorna gick så fort, men det var ändå kul att komma tillbaka. Dock var det varken många barn eller vuxna på plats. De kommer först imorgon (11/8).

080808 firade Patrik och jag farfars 80 års dag i Skanör. Häftigt att det lyckats bli just ett sådant datum!

080808 drog även OS igång och nu går TV:n varm här hemma (tur att vi har fixat en längre antennsladd). Dock är det mest Patrik som sitter framför den.



Ja det var nog allt för denna gång... Nu kommer jag kunna uppdatera mer ofta och inte allt på samma gång. Vi fick nämnligen vårt Internet nu i veckan. Man har kännt sig lite handikappad utan Internet, under två veckor märker man hur mycket man använder Internet till egentligen. Bara att kolla när tåget gick från Malmö till Stångby till exempel, eller när bussen går härifrån. Vad som är på TV, vilket väder det ska bli, titta var en speciell plats ligger, hur mycket mobilräkningen ligger på... ja jag kan fortsätta ett tag. Men nu är det problemet löst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0