Jul 2008

God Jul och Gott Nytt År önskar vi er alla!
Kram Patrik & Anna



Kommentarer
Postat av: Strövarledaren

God jul på er själva och hoppas ert nyårsfirande har varit bra där i värmen. Här hemmavid har det varit mellan +3 oc -9 grader C.



Fick din bloggadress av din mamma igår (trettondagsafton) när hon var här och spelade julklappsleken. Mer om den på min blogg.



Hälsningar från Leif och Eva-Marie



2009-01-06 @ 16:43:41
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Postat av: Strövarledaren

Nu är jag här igen. Ja din mamma var snabb och det är ju inte bara att kunna frågan utan det gäller att vara snabbast fram till kommentarsrutan. Min Maja och grannen Jayne har haft en bister kamp om att vara först. Så kommer din mamma och kniper frågan mitt framför tangentbordet på dem. Det tycker jag är kul. En av skälen till att hon lyckades var nog att Eva-Marie mailede henne precis efter det att jag lagt ut bilden. Nästa gång skall jag inte berätta för någon. Alla skall ha samma chans. Däremot får du gärna berätta när du lägger ut dina semesterbilder. Dom skall bli roliga att titta på. Hur många har du. Vi kan byta bilder från semestrarna,. Jag har drygt 3500 från Bali och Australien. Jag skojar, inte om antalet men om bytet. Jag kommer att titta in lite då och då oavsett om du mailar mig eller inte.



Ha de

Leif (Eva-Marie hälsar också)

2009-01-11 @ 21:53:00
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Postat av: jayne

Hej hittade in här via grannen..Leif (huvudveck).

Ser fram emot bilderna från Thailand.

Förstår att ni hade det skönt.. själv frös vi här hemma som du kanske förstår.

Ha det gott

2009-01-13 @ 07:04:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0