Välkommen till min nya blogg!

Jag har tagit steget ut i den bloggande världen!

Ja nu har det hänt... även jag har beslutat mig för att det är dags att börja blogga. I princip alla mina nära och kära har en egen blogg... så jag kanske föll för grupptrycket, haha. Nä men jag tycker nämligen det är så kul att läsa om alla andra och vad de hittar på, så jag hoppas att folk vill läsa om mitt liv med...

Mer har jag inte att säga i detta inlägget... men kommer kanske mer senare idag, man vet aldrig. Men jag måste ju börja leka med bloggen och lära mig hur allt fungerar.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Ditte

Anna!Jättekul att läsa din blogg. Jag kommer nog att kika in ett par gånger i veckan och följa hur du har det.
Ha det bra! Kram Ditte.

2008-02-22 @ 08:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0