Sommarfest

Onsdagen den 4/6 var det sommarfest på förskolan där jag jobbar. Det var kul att se alla barn med sina föräldrar och mysigt att höra när de sjöng för sina föräldrar. Det var några tappra barn som vågade stå kvar under hela "framträdandet". Patrik kom och var med på festen, kul att visa var, vad och med vem jag jobbar om dagarna.


Sång för föräldrarna!



Föräldrarna tackade för denna termin och vi på min avdelning fick paket.
En jättefin skål från Orrefors! Så gulligt!

   
Lina fick bara en känsla av att kasta tårta på någon... haha. Hon frågade Tomas om hon fick kasta tårta på honom, han sa nej. Sen sa Lina... men om du får 200 kr, får jag göra det då? Javisst sa Tomas. Sagt och gjort så kastade Lina en tårta i ansiktet på Tomas och Lina blev 200 kr fattigare. Men det gav många skratt bland både personal, barn och föräldrar, haha!



Jag är kär i denna lilla flicka! Ett syskon till en pojke på min avdelning.
Hon är bara för underbar och så liten (1½ månad).



Hoppas ni har det bra i värmen!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0