Vårtecken

Ja idag har jag sett tecken på att våren kanske är på väg här i Skåne. Äntligen!

Först vaknade jag till strålande solsken och hoppade glatt upp ur sängen. Efter frukost fick jag för mig att vi skulle vårstäda lägenheten. Sagt och gjort så började vi fixa... Sen blev det även en liten promenad till ÖB där vi införskaffade oss lite nya städmedel och annat smått och gott. Det var riktigt härligt ute och 10 plusgrader!

Nu skiner lägenheten och strax är det dags att bänka sig framför Melodifestivalens andra chans.


Bjuder på lite fina vårbilder...

       

Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: KinaTessan

vad underbart med vår. det känns ända ut i fingrarna när det är sådär vårigt. Har varit på muren idag, klättrade till o med i linne ett tag.. shit så varmt. ahja.. underbart.. hadet så bra kram

2008-03-09 @ 13:04:45
URL: http://tessiluring.blogg.se
Postat av: Ditte

Skönt att även du på lite nordligare breddgrader kan få njuta av lite vår och värme. Satt på en restaurang utomhus med Anna i söndags och lunchade. Visst är det härligt med våren?

2008-03-11 @ 00:19:18
Postat av: Caroline

Ja, våren kommer snart *mysigt*
Jag mår fint. Ska vara mammaledig till nästa år så nu får man passa på att njuta :-)

2008-03-15 @ 08:07:53
URL: http://estrellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0