Äntligen!

Ja, äntligen har jag och Patrik hittat en lägenhet i Malmö!

Idag skrev vi under ett kontrakt för en trea på 83 kvm på Kronprinsen. Vi flyttar senast den 1/8, så nu vet ni alla vad som sker under era semestrar, haha. Nä kanske inte... men lite hjälp lär vi behöva iallafall.


I det här huset ska vi bo på sjunde våningen.

Det ska bli så skönt att slippa pendla så långt. Två timmars enkel resa från dörr till dörr blir nu kanske 50 minuter. Jag har i princip haft en halvtidstjänst i pendling utöver mina 100% på jobb. Tänk vad mycket annat jag kan hitta på istället nu! Ha lite fritid till exempel =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jaaaa, där ska vi bo :)

2008-05-25 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0