Kärt återseende!

Efter ca 3 år lyckades jag och Tessie pricka in en dag att träffas. Tisdagen den 16/9 -08 mötte jag Tessie i stan och vi gick hem till lägenheten. Vi pratade en massa, tittade på kort och kom ihåg gamla minnen. Det var jättekul att se henne igen! När Patrik kom hem gick vi till Greekway (en grekisk restaurang nära oss) och hämtade hem mat. Efter maten spelade vi Wii (dansade, spelade bowling och golf). Tessie sov här och åkte med mig till stationen på morgonen.

För er som inte vet vem Tessie är så är det en tjej från Göteborg, som jag träffade 1992 på en resa till Jersey. Vi har hållt kontakten sen dess och träffats lite då och då. Men de senaste åren har det inte blivit så. Jag har pluggat i K-stad och Tessie har jobbat världen runt, hehe. Hon jobbar nämligen som reseledare och har inte bott hemma i Sverige på ca 3 år.


TACK för en trevlig kväll och det var kul att se dig igen!


Tessie



Jag & Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0