Sista timmarna...

Ja nu är det bara några timmar kvar av semestern.
Snart är det dags att krypa till kojs, för naturligtvis öppnar jag kl 07.00 första dagen tillbaka.

Det ska bli kul att komma tillbaka och träffa kollegorna och se hur mycket barnen har vuxit. Men samtidigt hade det varit skönt med en veckas semester till. Speciellt när vi har varit iväg så mycket.

Vi har iallafall inte gjort så mycket sen vi kom hem från Borås i förmiddags. Bara packat upp, lagt undan väskan (har varit framme nu ett par veckor), satt upp saker på vinden och spelat vårt nyinköpta Wii spel, Carneval - Fun Fair Games. Det är rätt roligt. Det är en massa olika lekar och spel som finns på ett tivoli.

Jag tror jag ska avbyta Patrik framför TV:n, nu är det min tur att spela, hehe =)


Kommentarer
Postat av: Ditte

Har suttit och läst om din sommar. Trevligt!

Visst går tiden fort? Du och Patrik ser i alla fall ut att ha utnyttjat tiden väl tillsammans.

Själv är jag tillbaka i Beijing och börjar i morgon.Det blir mycket nytt, spännande och rolig att se fram emot.

Många kramar och hälsningar

2009-08-16 @ 09:18:42
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0