Sommar & Sol

Ja, idag har det varit en riktigt härlig sommardag!
För första gången på semestern så har Patrik och jag solat och badat. Innan har vi varit iväg fina dagar eller så har det regnat när vi har varit hemma. Men idag tog vi oss ner till Ribban och bara låg där och slappade. Det var så skönt att inte göra något, det behövde vi.

På eftermiddagen när vi kom hem gick jag och Marie en långrunda. Det var härligt att vara ute och gå i det fina vädret. Ska försöka komma igång och gå/träna mer. Vi funderar även på att göra oss medlemmar i SATS som ska öppna i Västra Hamnen nu i augusti. Det behövs en träningskompis för att hålla motivationen uppe.



Nu ikväll gjorde jag och Patrik en egen pizza. Den blev supergod, så jag måste delge receptet här.


Pizzabotten (färdig eller hemmagjord)
Tomatsås (färdig eller hemmagjord)
Parmaskinka
Tomater
Mozzarellaost
Ruccola sallad
Flingsalt
Citronolja

200 grader i 15-20 min




Vet att det kanske inte hängde ihop med träning och pizza i samma blogg. Men har man varit duktig och motionerat, så kan man väl unna sig en hemmagjord pizza, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0