Nya jobbet!

Imorgon är det exakt en månad sen jag började på mitt nya jobb.

För er som inte vet så jobbade jag min sista dag i Stångby den 23/12 -08. Det var lite tråkigt att lämna barnen och stället som man har varit på i 1 år. Men jag har fått en fast tjänst som förskollärare på en förskola här i Malmö. Förskolan är nystartad vilket gör det ännu roligare. Alla rum är färdigrenoverade och de sista barnen kommer den 16/2. Vi har inte fått så många möbler och leksaker... företagen som levererar sakerna är inte jättesnabba. Men vi hoppas på denna och nästa vecka, som de har sagt.

Jag trivs jättebra på mitt nya jobb och med mina kollegor! Det är kul att vara med från början och starta upp en verksamhet. Sen är det ju så skönt att kunna cykla till jobb (fast inte snöiga dagar som idag).

Hoppas ni har det bra, var ni än befinner er och vad ni än gör!

Kommentarer
Postat av: Elin

va roligt, grattis

2009-02-12 @ 21:17:24
URL: http://elinochalfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0