Jag 25 år, 20/1 -09

Kl 05.00 väckte mamma mig genom att spela Happy Birthday på en speldosa. Jag fick paket och så, sen fick jag gå upp och göra mig iordning. Jag var på jobb 07.00 och här skulle jag vara till kl 19.00. Tyvärr var det inplanerat APT möte precis på min födelsedag. Men jag blev lite firad på jobb iallafall.

Barn, föräldrar och kollegor sjöng för mig under samlingen. Sen kom det ett blomsterbud till jobb, 25 långa röda rosor från Patrik. Hur fina som helst! På förskolekonferensen blev jag grattad av rektor och kollegor från andra förskolor. Sen på APT mötet fick jag paket av mina kollegor och en blomma av biträdande rektor. Jättesnällt av alla!

När jag kom hem hade Patrik varit och hämtat mat från Kinarestaurangen här i närheten. Det blev inte så mycket firande hemma, men det var mysigt ändå. Får fira två lördagar i rad istället, med släkt och vänner.

Måste visa så fina rosorna från Patrik var.
 

Tack för alla gratulationer!!!
Puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: KinaTessan

Tjena snäckan, var tyvärr på Boracay när du fyllde 25.. vilken otrolig miss. Men hoppas du hade en underbart underbar dag. Önskar jag kunde vara där hemma o fira dig. Massa grattis önskningar till dig från mig. Pusspuss

2009-01-30 @ 13:38:04
URL: http://tessiluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0