Thailand 25/12-08 - 9/1-09

Vilken härlig semester vi har varit på! Jag hade gärna stannat kvar längre i värmen. Det var inte det roligaste att komma hem till ett kallt och småregnigt Sverige,Malmö.

Morgonen den 25 /12 tog vi våra väskor och begav oss till Kastrup, för att ca 10 tim senare landa på Phukets flygplats.
I Thailand, Phuket, Patong har vi hunnit med en massa upplevelser, utflykter, snorkling, elefantturer, shopping,
sol (38 gr i skuggan) och härliga bad (29 gr). Inte heller får jag glömma att nämna manikyren, pedikyren, massagen och den goda thaimaten.
Måste även berätta att jag inte var helt nöjd med Patong och allt dess nattliv... Fruktansvärt att se på restaurangerna och barerna hur äldre män (först och främst) sitter med vars en ung thailändska vid sidan. Vad de har hittat på eller ska hitta på kan man bara spekulera om!


Bjuder här på ett collage av våra semesterbilder...
    
    
    
    
    
    
    
    
    
   
    
  
                      

Blev visst en del bilder, men det är ganska svårt att hitta bara några favoriter bland hundratals bilder.


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie Olsson

Hej Anna

Det var fina bilder ni tagit och så skönt ni har haft det.Lycka till med ditt nya jobb.

Hälsningar, Eva-Marie

2009-01-14 @ 22:08:30
Postat av: Strövarledaren

Jag förstår att det var svårt att lämna Thailand och inträda i vårt svenska klimat. Välkomen hem.

2009-01-15 @ 15:29:18
URL: http://huvudveck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0