London 1-5/7 -09

Det var härligt att vara iväg på en minisemester!

Jag har gått mycket, sett mycket och svettats mycket.
Det har varit kanonväder med strålande sol, dock lite jobbigt när man är i en storstad.
Jag har kört runt mamma i rullstolen genom hela London. Vi har bland annat sett Big Ben, Westminister Abbey, Buckingham Palace, Hyde Park, Lester Square, Trafalgar Square & Picadilly Circus. Vi har åkt London Eye (jag fick upp mamma i det, hehe). Vi har varit på Madame Tussaud´s och sett kändisar. Vi har gått längs Oxford Street in och ut i alla affärer. Vi har varit på ett film-museeum. Vi har åkt röda dubbeldäckare. Vi har varit på Harrods och tittat. Vi har varit och sett två musikaler "We will rock you" och "Thriller Live". Vi hamnade mitt i London Pride med hur mycket folk och festligheter som helst.


Som vanligt har jag svårt att välja bara några bilder,
så ni får själv välja vilka ni vill titta på...
    
  
   
   
   
   
   
  
  


Kändismingel på Madame Tussaud´s
    
    
   
   
Bara några av alla kändisar vi träffade på!


Tack för en trevlig semester mamma!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

hej

Vad är det för en snygging din mamma är på restaurang med? Det har hon inte sagt något om fastän vi har snackat, shoppat och fikat hela dagen.

Skumt dågot hon döljer.

kram, Eva-Marie

2009-07-10 @ 21:08:31
Postat av: Eva

Tack själv för härliga dagar i London, och att

du okade köra mig gata upp och ner.



kram

2009-07-11 @ 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0