Michael Jackson

Ja, det är väl ingen som har missat att popstjärnan Michael Jackson är död.
Det kändes lite konstigt att få det beskedet.
Han och hans musik har jag ju vuxit upp med.
Det finns mycket att säga om honom och fundera över. Det ska jag inte ta här... men jag tycker om hans musik iallafall!

När vi var i London var det många som mindes honom. Inte så konstigt eftersom det var där hans sista konserter skulle hållas.


Jag kände att jag var tvungen att visa de bilderna i en annan blogg än London bloggen, så här kommer de...


Michael Jackson på Madame Tussauds.
Här skrev vi våra kondoleanser i en bok, som så många andra hade gjort.

 
  
Folk hade samlat saker utanför skrivaffärer.


Theatern som vi var på, Thriller Live. Den gick innan han dog med.
Här hade folk också lagt saker utanför.




R.I.P
Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: jayne

mmm R.I.P Michael... Idag satt jag i trädgården med min laptop.. letade fram Michael jackson på Spotify och njöt.... Lovely.



Tivoli... vi brukar också åka till nöjesfält varje år och funderar som bäst på vad det ska bli i år... Lutar åt Liseberg eller Tivoli... får spåna.



Bilden från sommarfesten med Din mamma och E-M... är bra!!! Man ser hur de njuter av sitt goda arbete!!!

2009-07-21 @ 18:55:45
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0