Helgen som varit...

I fredags var Patrik och jag på bio och såg Män som hatar kvinnor. Filmen var bra, men har man läst boken (som jag då har) så blir man lite besviken på vissa saker. Detaljer som inte finns med, saker som inte läggs så stor vikt vid och andra saker som inte stämmer överrens med boken.

Appropå Stieg Larsson så har jag precis läst ut andra boken och ska snart ge mig på den tredje och sista. De är så bra! Om ni inte har läst böckerna så tycker jag ni ska göra det. Och jag säger som alla andra... kämpa er igenom de första 100-150 sidorna i bok 1, sen är ni fast.


I lördags så kom mamma och mormor hit. Vi åt middag och sen tittade vi naturligtvis på finalen av Melodifestivalen. Jag hade ingen riktig favorit i år och inte de andra heller. Men vi var iallafall överrens om att Malena med Le voix kunde vara ett bra bidrag för Sveriges del i den stora Eurovision. Därför var vi alla nöjda med resultatet! Måste säga att det var en spännade final... nästan alla 12:or gick till olika bidrag.


I söndags var det dags för storhandling på Maxi. Måste bjuda på två bilder...
Tänk vad mycket man kan packa på två cyklar.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0