Pyssliga Anna

Idag tittade jag i Nettoreklamen och såg att de sålde pärlor, sådana man kan göra egna halsband och armband med. Då kom jag på att jag fick lite sånt av mamma i julklapp. Så jag plockade fram dem och började fixa lite. Insåg ganska snart att jag är begränsad i mitt val av pärlor. Så nu funderar jag på att köpa fler olika färger och storlekar! Det får iallafall vänta tills jag blir helt frisk. Men jag känner mig mycket bättre och det är ju ett gott tecken att jag orkar vara uppe och pyssla lite med sånt här.

De här tre armbanden lyckades jag åstadkomma.
 

Det här blev favoriten...

Kommentarer
Postat av: mamma

de blev ju fina, din favorit den tyckte jag också var finast.(kan det bero på färgen????)

2009-03-20 @ 16:49:48
Postat av: Eva-Marie

Hej

Det var fina armband.Har en norrlänsk kund som har ett fint armband som hon köpt i norrland.Sameslöjd,om du vill så titta på Irkas tennsmycke, mycket fint.

vi ses på måndag

kram

Eva-Marie

2009-03-21 @ 14:51:25
Postat av: Ditte

Hoppas du snart ska bli frisk igrn. Gå nu inte och jobba förrän du har fått krafterna tillbaka.

Kramar!

2009-03-22 @ 07:12:20
URL: http://akker. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0