Sakletare & shopping

I söndags vid 10 tiden tog Patrik och jag bussen ner till farmor & farfar i Skanör. Där letade jag efter roliga saker till förskolan och jag hittade en del. Jag fick bland annat ett litet dragspel, knappar, tyger och lite gamla halsband.

Sen lånade vi bilen och körde på en shoppingrunda. Vi var på K-Rauta och handlade trallor till balkongen. Vi var på Stoff & Stil, men hittade inget tyg som passade till nya gardiner i vardagsrummet. Vi var på Ikea och handlade en ny skrivbordsstol och annat smått och gott. Vi var på Jägersro och handlade jord. Jag köpte två par gympaskor på Stadium (bra när man kan handla "barnstorlek-38", då får man två par skor till priset av ett par vuxenskor).

När vi var färdiga med shoppingen körde vi ner till Skanör och åt middag med farmor & farfar. Vid 19.30 tiden började vi inse att det fanns en morgondag med och satte oss därför på bussen hem till Malmö.
Vi var hemma vid 20.30 trötta och nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0