Helgen som varit...

...var väldigt trevlig.

Först i fredags var Patrik och jag hos Emelie & Dan i Svedala, i deras nya hus. Det var jättemysigt och fint.
Man blir ju lite sugen på hus när man ser hur andra har det, hehe. 
Vi grillade, spelade spel och snackade en massa skit. 
  
 
  
Tack för en trevlig kväll!


I lördags var Patrik och jag i stan.
Vi letade efter bröllopspresenter och kläder till de olika bröllopen. Jag ska på 3 st i år och Patrik ska på 2 av dem.
Sen blev det ESC hela kvällen lång.


I söndags kom Linda hit och fikade hos oss. Sen cyklade hon och jag iväg till Baltiska Hallen för att se på Malmöflickornas Vårgala.
     
   
      
   
   

Det var en väldigt fin föreställning med nya och härliga nummer. Det är ett par år sen jag såg Malmöflickorna sist. 
Det är 5 år sen jag slutade på Malmöflickorna. Jag har saknat det en hel del. Träningen på Malmöflickorna var min vardag i 15 år. Men jag fick sluta då jag flyttade till Norge.

Om vi får en dotter en vacker dag får vi väl be henne pröva på Malmöflickorna så jag får återuppleva detta genom henne och gå på fler föreställningar, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0