Ladies Night 24/10-09

I lördags var mamma och jag på Ladies Night. Det var hennes födelsedagspresent (för tidig) från Patrik och mig.
Det var en trevlig och rolig kväll. Det roligaste var när Andreas Johnsson och Martin Stenmark dansade den berömda dansen i Dirt Dancing :) Över 5000 skrikande tjejer hördes ganska bra då!

   
Inte så bra kvalité på mobilkameran, men men. 
 

Shit vad tjejer är hopplösa när det bara är tjejer. I kön till garderoben bara knuffades och trängdes folk hela tiden. Där stod man själv lugnt i kö och väntade. Tillslut blev jag så sur på kärringen som trängde sig in precis framför mig när jag nästan var framme, så jag sa "Ursäkta men vi alla står i kö här". Hon la dövörat till. Men så tråkigt när folk, eller ja tjejer är så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0