Ordinerad vila...

Sen i måndags eftermiddag är jag ordinerad vila veckan ut av min barnmorskan. Anledningen är att jag hade ganska mycket förvärkar söndag och måndag. Ja de sitter i än, men inte lika mycket. Det knyter sig i magen så fort jag gör något ansträngande. Ibland gör det lite ont med. Det är jobbigt att sova och jag sover inte speciellt mycket.
Men annars går det bra...
Det känns lite konstigt att vara hemma fast man egentligen inte är sjuk. Men jag måste ju tänka på lillens bästa. Det är lite tidigt för honom att komma nu, han måste bli lite tjockare först! Även om jag längtar mycket efter honom nu!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.
Kanske fixa lite med fotoalbum? Kanske se en film eller läsa en bok?
Får se vad det blir. Nu ska jag iallafall gå ut i köket och hämta något ätbart.


Kommentarer
Postat av: KinaTessan

Hej Anna

Krya på dig och sköt om lillkillen. Stor kram från Kina

2010-04-22 @ 16:34:45
URL: http://tessiluring.blogg.se/
Postat av: Strövarledaren

Ta tillfället i akt och slappa. Du behöver inte vara aktiv just nu. Det behöver du när grabben kommer, var så lugn.



Ha det bra och hälsa Patrik.

2010-04-22 @ 18:11:42
URL: http://huvudveck.wordpress.com
Postat av: Ditte

Vila så mycket du kan! krafterna behöver du sedan!

Undrar hr stor/liten han är? Mitt lilla barnbarn var lite för tidig, tre veckor och vägde 2400g. Han har verkligen växt på sig. Du ska se att gossen kommer när han själv känner för det.

Ha det bra! Lycka till!

Kramar

PS Lille Max kommer till Peking nästa vecka, då är han tre och en hav månad. jag längtar....

2010-04-24 @ 14:50:00
URL: http://akker.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0