En julig helg

Den här helgen har vi firat jul varje dag. I fredags var både jag och Patrik på vars en julfest med våra jobb. Ludvig fick vara hemma hos mormor, där även min moster och kusin var.
Det var roligt att komma på fest och träffa mina underbara kollegor :)
 

I lördags var jag tillsammans med vänner ute och åt på Lemongrass. Sen var vi på Baltiska Hallen och lyssnade på Sanna, Shirley, Sonja, Björn Kjellman, Brandur och Måns Zelmerlöw! Det var mysigt med alla julsånger, trevligt att se på Måns och roligt att lyssna på Björn. Björn gjorde showen mycket roligare, annars kunde det blivit lite segt. Han är ju helt fantastiskt duktig på schlagerlåtar och årtal. Jag hann bara ta två ganska dåliga bilder (men ni får se en ändå) innan mitt batteri på kameran tog slut :(


Idag har vi haft julmys här hemma med Linda & Henrik och Timmy, Gisela & Emmy.
Det var mysigt och trevligt!

Ludvig gav Henrik ett handtag när han hjälpte oss med en antennsladd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0