Ludvig 6 månader

Idag blir Ludvig 6 månader, redan! Vart tog alla de månaderna vägen?! Alla sa till mig, njut för det går så fort. Visst lyssnar man lite med ett halft öra och tänker jaja. Men shit det gick verkligen fort och JA, jag har njutit!

Vår son är såå mysig och underbar. Den bästa som finns!
Ja, alla mammor säger så om sina barn. Men min Ludvig är bäst!

Idag har vi varit på BVC, det var läkarbesök på schemat.
Det blev en OK stämpel i baken för Ludvig, skönt!
Vi vägde och mätte honom idag med, 8185 gr och 69 cm lång.
Han växer precis som han ska.


Mina fina killar. Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Vi älskar dig också :)

Puss

2010-12-07 @ 07:52:04
Postat av: Ditte

Visst går tiden fort! Dina killar är jättefina!

Jag gläds också och njuter av Max och tycker givetvis också att han är helt ljuvlig. Är så glad över att var mormor.

Ha det bra!

Kramar

2010-12-09 @ 09:39:00
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0