Idag är det min dag!

Idag är det min födelsedag :)
Jag blir hela 26 år... nu får man kalla sig för 25+.

Eftersom Patrik befinner sig i Stockholm och jobbar, så firar jag kvällen hemma hos mamma.
Vi har inte gjort så mkt mer än ätit, tittat på tv och tagit det lugnt.

Jag blev firad med sång på jobb av personal och barn. Inte illa att få höra 6 födelsedagssånger på olika språk
(svenska, engelska, arabiska, albanska, persiska och polska).
Det är charmen med att arbeta på en mångkulturell förskola.


Tack för alla gratulationer!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Helena (fd Wahlgren från mf)

När man jobbar så går tiden väldigt snabbt oftast fram till man väl slutar jobbar och bara går hemma och väntar. Vilket datum var det du var beräknad till? Har du börjat fundera över hur länge du ska jobba? Jag rekommenderar dig att sluta lite innan så du kan "vila upp" dig innan.

Här är det lite drygt just nu eftersom att jag har en del förvärkar men inte mer än det så det är svårt att veta när det är dags. Lite jobbigt med tanke på att vi både ska fixa barnvakt till Linnea och hundarna när det kör igång samt att Thomas jobbar i Danmark så det tar en timme för honom att komma hem och vi bor ju i Tygelsjö numera. Men förra gången tog 18 timmar så jag lär ju ha lite tid denna gången också :P

Hur var det visste ni vad det blir? Börjat shoppat babysaker än?

kram

2010-01-23 @ 08:38:42
Postat av: Ditte

Grattis i efterskott!!!

Hoppas du och bebisen mår bra!

Kramar från Ditte, nybliven mormor till en liten Max.

2010-01-24 @ 15:18:52
URL: http://akker.blogg.se/
Postat av: helena (fd Wahlgren från mf)

Jag var också beredd att gå över tiden när jag väntade Linnea, men istället kom hon två dagar innan beräknat. Jag slutade jobba 5 veckor innan då för jag var den ende heltidsanställde på en småbarnsavdelning så jag kände att jag behövde sluta så tidigt.



Här har det inte hänt så mycket än. Har en del förvärkar och typ mensvärk till och från hela tiden men inget mer. Enligt min bm så är det vanligt att andra barnet kommer tidigare så vi får väl se om hon har rätt.

kram

2010-01-26 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0