Ultraljud

För en vecka sen (29/12) var Patrik och jag på ultraljud.
Vi fick äntligen se vad som simmar omkring därinne i magen på mig. Det finns bara en bebis och enligt barnmorskan så ser allt bra ut. Hon mätte bland annat huvud, ben och mage. Sen tittade hon på hjärtat och vi såg hur det rörde sig. Hon tittade in i hjärnan. Hon undersökte lungorna. Hon tittade nog på en massa annat med, men inte som jag kommer ihåg.
Jo förrutom vilket kön det är...

Bubblan/skorpan har nu blivit lillkillen.
 
Här vinkar han till oss :)


Det kändes lite skumt att se en liten person inne i min mage, men samtidigt hur kul och mysigt som helst.
Vi var ganska så rätt på vilken vecka jag är i, missade bara med en dag. Jag är nu i vecka 20 och har gått halva tiden. Nu kan nedräkningen börja, haha. Vår pojke är beräknad till att komma den 29/5, men får väl se när han vill titta ut.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Anna, En liten fotbollskille i magen alltså!! Fassen vad skoj :) Tur att du även har blått som älsklingsfärg så han slipper springa runt i rosa hihi :) Halva tiden kvar, skoja om att det kommer gå fort :) Hoppas ni har det bra alla tre :) Massa Kramar Tessan

2010-01-05 @ 11:35:03
URL: http://tessanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh herregud, man blir ju alldeles tårögd. Han e lik Pappa så han kommer aldrig å bli MFF-are iaf. Hihi

Kram Farmor

2010-01-05 @ 13:30:36
Postat av: Helena (fd Wahlgren från mf)

Halvvägs! Då kommer det bara att rulla på som bara den fram till dem sista veckorna, då kan det gå segt... kram Helena

2010-01-05 @ 14:45:05
URL: http://familjenstahle.blogg.se/
Postat av: Mia

Så underbart Anna! Jag blir alldeles rörd och är så glad för din och Patriks skull! Många kramar från din kollega. :)

2010-01-05 @ 17:36:40
Postat av: Maja

Så fint!!! Grattis!!



Hoppas bebisen inte blev lika stressad av julklappsleken som vi andra ;) Det var kul iallafall tyckte jag.

Hälsningar Maja

2010-01-08 @ 14:46:31
URL: http://matikvadrat.wordpress.com
Postat av: Ditte

Vad roligt för er med en ny familjemedlem.

Lycka till med allt!

Kramar

2010-01-09 @ 15:58:05
URL: http://akker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0