Ludvig 1 månad

Oj, har det redan gått en månad?! Det var vad jag tänkte imorse.
Ja alla säger att tiden går fort, men jag trodde inte riktigt på det, hehe. Men tydligen, han är ju redan i puberteten med alla sina "finnar". Nej kanske inte riktigt, men han har fått en massa hormonplitor iallafall.

Idag har hela familjen varit på BVC på kontroll.
Så här stor har jag blivit...

4010 gr & 55 cm


Igår var jag och fick massage hos Eva-Marie. Det var så skönt! Jag behövde verkligen det.
Sen blev det fika i deras trädgård, mysigt.


Med ersättning kan mormor Eva också ge Ludvig mat.


Kommentarer
Postat av: KinaTessan

Ja ni har det allt mysigt ni.. ge honom en stor grattispuss från mig.

2010-07-07 @ 13:36:07
URL: http://tessiluring.blogg.se/
Postat av: Grannen

Tack för besöket. Som du vet tog även jag bilder av Ludvig. Kolla min blogg.

2010-07-10 @ 22:15:56
URL: http://huvudveck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0