BF+3

Ja, nu är det 3 dagar över tiden och vi bara går här och väntar på att lillen ska komma ut till oss.
Det är riktigt tråkigt att bara gå och vänta här hemma om dagarna. Men jag orkar inte göra så mycket mer än att vara hemma heller. Jag sover dåligt om nätterna och är jättetrött om dagarna. Och det här vädret gör ju ingen piggare direkt (vi har regn och trist väder).

Det är en riktig liten vilding i min mage! Om kvällarna tycker han det är dags att möblera om i magen. Det ser ut som hela havet stormar, hehe. Tycker han borde själv tycka det är så trångt att han vill komma ut.

Men det är han som bestämmer och det enda jag kan göra är att fortsätta vänta!



Kommentarer
Postat av: Helena (fd Wahlgren från mf)

När du minst anar det kommer han. Med Linnea misstänkte jag att det var på gång eftersom jag var dålig i magen (ett tecken på att kroppen gör sig redo) och mycket riktigt, 02 på satte värkarna igång. Med Simon hade jag känningar varje dag i två veckor förutom fredagen den 29, då hade jag en helt "smärtfri" dag. 04 gick vattnet, 05 kom värkarna 7,43 var han ute...

2010-06-01 @ 21:56:50
URL: http://familjenstahle.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Anna! Hoppas er son snart kommer ut. Nu har iaf det fina vädret kommit! Lycka till när det väl är dags! Kram Sofie (från högskolan)

2010-06-02 @ 19:57:48
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0