10 veckor kvar!

Idag har jag gått 30 hela veckor. Alltså är det beräknat att om ungefär 10 veckor ska vi bli föräldrar! Tiden har gått fort, det känns lite overkligt att det är så snart. Men vi längtar jättemycket!

Kulan växer och växer...

Patrik har övat och han fick klart godkänt, hihi!
Det behövs nog inget studiebesök på mitt jobb :P


I helgen har vi fixat i lägenheten. Var i veckan på IKEA och köpte lite till lillens rum.
Sen har vi varit hos Emelie och Dan. Det var nog sista gången vi såg Emelie med magen. Sen vill vi se en söt liten bebis!

 
Bebis v.30 och Bebis v.37

Jag vet vad som väntar mig...

Sen har vi varit på Entré och firat 1 år med dem. De hade lite olika rabatter och jag hittade lite saker. Det är inte många tröjor och så som passar nu. Så jag blir glad när jag hittar något!


Kommentarer
Postat av: helena (fd Wahlgren från mf)

Vad söta ni är som har börjat träna med blöjor :) Magen växer, men än är du inte så jättestor det kommer ;)

2010-03-21 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0