På återseende!

I fredags var det min sista arbetsdag på ett bra tag.
Det var jobbigt att säga hejdå till kollegor och barn. Det känns lite konstigt att jag ska vara hemma, men samtidigt ska det bli jätteskoj att vara mammaledig. Nu är det bara en väntan och undran om NÄR lillen ska titta ut.

Jag fick en jättefin blomma/kruka av mina kollegor. Även en bok där de hade skrivit fina saker. Det fanns också nedskrivna tankar från barnen, jätteroligt!

Tack så mycket!
 

Den här sötisen var extra gosig de sista dagarna. Han satt och mös med mig och magen!
Det gör det juh inte lättare att säga hejdå!


Av familjen Berglund fick jag denna fina bukett och kläder till lillen.
 
Tack så mycket!


Jag kommer att sakna er alla!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0