Veckan som gått...

Förra lördagen så klippte mamma mitt hår. Så skönt att bli av med lite, hehe.
 
Vet inte om ni ser någon skillnad. Men det är iallafall mer än 10 cm som har försvunnit.

Vi har gjort god hemlagad pizza.


Jag har sett filmer, Hachiko och The Bounty Hunter. Två helt okej filmer.
Jag läser en bok som är lite konstig, men samtidigt spännande - Livstid av Dean Koontz.

Mamma, jag och Patrik var på Jägerso på Gentlemannadagen.
Mamma har varit här och ätit Tacos, spelat spel och sett film, Trubbel i Paradiset. Helt okej den med.
Mamma skulle tvunget ta kort på mig... Trött och tjock!


Idag har Patrik och jag haft en lugn och slapp dag. Först var vi hos barnmorskan och lyssnade på lillens hjärtljud :) Sen har vi bara spelat kort, tittat på TV och sett Perfect Getaway. Den var bra, men slutet var oväntat och lite skumt.

Som ni kanske misstänker så har vi varit och besökt Hemmakväll :) Blir nog fler besök där om lillen stannar i magen länge. Vi har kvar en film att se - Avatar. Får se om vi ser den ikväll eller en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0