Besök på jobb & Julfint

Idag har jag och Ludvig varit på besök på mitt jobb. Maria & Martin var också där med oss.
Det är roligt att komma och se hur det går för "mina" barn och träffa kollegorna.
 
Isabell och Makfire

När Patrik kom hem ikväll, så var han uppe på vinden och hämtade våra julsaker. Nu har jag börjat göra det julfint i lägenheten. Julbelysningen är på plats och tomtar och så börjat titta fram de med. Det är så himla mysigt med ljuset som blir av ljusstakarna och stjärnorna.
Ludvig blev nyfiken på hans ljusstake, hihi.

Sen hjälpte han mig att pynta lite...

...men han blev trött ganska snabbt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Så härliga bilder! Mysigt med julpynt, tänkte ta en svängom på vinden imorgon. Man blir ju sugen nu när man läst ditt inlägg, hehe.



Roligt att Ludvig intresserar sig för ljusstaken. :)



Kram på er alla tre!

2010-11-26 @ 21:46:58
URL: http://mian-maria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0