Jag vill ha mjölk mamma!

Jag håller på att sluta amma. Jag kände att det var dags nu. Ludvig vill ha mer att äta, men så mycket har jag inte att erbjuda. Så det blev både amning + ersättning (nästan varje gång) och smakportioner. Plus att det är för kallt och bökigt med alla kläder nu när man är iväg. Jag började trappa ner förra veckan och nu har jag bara kvällsamningen kvar. Det har gått jättebra både för mig och för Ludvig. Han har redan gett upp bröstmjölken för annan mjölk, hehe.


Fast ibland får jag lägga honom tätt intill mig för att bara gosa, det saknar han!


Kommentarer
Postat av: Mia (jobb)

Hej Anna, vad roligt att läsa att det gå bra både för dig och Ludvig att sluta med amningen! Så himla skoj att han verkar vara "matglad"! :)



Ha det bra

Kram från Mia och Martin

2010-10-21 @ 15:14:13
Postat av: Anonym

Hihi, hade du vänt på mjölkpaketet kunde du sålt den dyrt till Skånemejerier................

Kram Farmor

2010-10-21 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0