Loppis

Igår var det loppis nere på torget. Mamma, jag, Eva-Marie, Maja och Johan var där och sålde lite. Det var tydligen en inbördes "tävling" om vem som fick ihop mest pengar. Jag vann, hihi.
Tyvärr var det inget roligt väder igår. Det blåste och var kallt.

Ludvigs och mitt "bord".

(Jag fick frågan om Ludvig var till salu ett antal gånger.)

De andras.


Lyckades hitta lite saker till Ludvig också :)
Vad sägs om allt detta för 105 kr. Inte illa!
 
Jag hade dessutom mer pengar kvar av det jag hade tjänat.

Jag har insett att loppis är väldigt bra när man har småbarn :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vicken tur du inte sålde Ludvig, vet du idag har vi varit i Ullared. Första julklapparna är inhandlade, undrar till vem????

2010-10-03 @ 20:42:58
Postat av: Anonym

Vicken tur du inte sålde Ludvig, vet du idag har vi varit i Ullared. Första julklapparna är inhandlade, undrar till vem????

2010-10-03 @ 20:43:23
Postat av: Anonym

Nåt blev fel det var inte meningaén att upprepa mig

Kram Monica

2010-10-03 @ 20:44:37
Postat av: Anna

Hihi, okej :) Vad spännande. Nu blir jag ju nyfiken på vad ni har handlat till lille Ludde :)

2010-10-04 @ 09:14:19
URL: http://annaslivochfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0